OMG

August 1, 2009 at 5:46 pm | Posted in Games, Manga, Music, Pictures, Videos | Leave a comment
Tags: , , , ,

Wow this past week has been CRAZY! Lots of stuff going on. (Making this a pretty long post.Partly to make up for last week too I guess.)
So I just got back from California visiting my sister and it was so much fun!
We saw No Doubt in concert which was great! (and which was also my first concert experience so that was cool. Gwen is amazing live. She’s all over the place dancing and running into the crowds and interactive and stuff. Very cool. And I’m still surprised I still have my voice after that night. lol).
We also went to San Francisco and it was actually pretty sunny when we went (which is apparently rare) but we still weren’t able to get a good glimpse of the Golden Gate Bridge. It was like all the clouds decided to huddle over the bridge.

This was the best pic I could get.

Then we went to…

good news

July 18, 2009 at 9:04 pm | Posted in Anime, Everything Else, Games, Manga | Leave a comment
Tags: , , , , ,

SUMMER SCHOOL IS DONE!
Yay!
lol

And I saw Harry Potter. Twice. First on opening day and then again just a couple hours ago (with different people). The crowd on the first day laughed a lot more than today. Without spoilers, I thought the movie was hilarious but the last 5 minutes were crap.

And I don’t really care that nothing happened in this week’s Bleach chapter (not even other party’s reactions. Except for Hitsugaya’s, but meh he’s not that important).
Vaizards pwn.
However, Omni has basically said my thoughts of how this will lead. It’s obviously not going to end that quickly so some obstacles/diversions will need to be put into place. Bankai is definitely a start. And illusions can always be added in at any time so that’s always a possibility. I’m sure there’s a zanpakuto/weapon for every power imaginable in the Bleach universe so I’m sure Tite Kubo will be able to think of more diversions. Still, anything with the vizards is cool. I just hope it doesn’t get to the point where I’m sick of them too.

And apparently there’s a…

Blog at WordPress.com.
Entries and comments feeds.